Friday 16 December 2011

ALWAYS SAMA-SAMA


sygg . telah berulang kali aku nyatakan niat dihati untuk membalut luka hatimu . namun kau masih meragui keikhlasan cintaku . haruskah kau terus menghukum para pencinta mu hanya kerana seorang kekasih yang tidak setia ?

sygg , bukalah pintu hatimu , biarlah apa yang berlaku kau tinggalkan menjadi sejarah . tidak ku minta kau lupakan sejarah itu . kerana sejarah itulah yang mengajar kita erti kehidupan hakiki .namun ku pinta bukalah lembaran sejarah yang baru dihatimu . penuhkanlah ia dengan cerita cinta dan kasih sayang yang baru . aku berjanji sayang , tak akan ada lagi air mata sedih yang akan mengalir lewat sepasang mata nan indah itu .

sygg jangan takut mencuba lagi , kerana kegagalan itu bukan untuk selamanya . bila kita membiarkan ketakutan menguasai hati , kita biarkan kegagalan itu datang lagi .

sygg , cinta pertama bukanlah cinta yang seharusnya abadi . jika ia mampu kekal , bersyukurlah . tetapi bila ia pergi relakan lah . aku tindak mungkin akan  menjadi cinta pertama mu . tapi biarkan lah aku menjadi cinta terakhir mu .

<3 143244755 <3