Monday, 5 December 2011

MALANG NASIB HIDUP

BENDA YANG PERTAMA TERJADI KAT AKU IALAH DIA SEMAKIN JAUH DENGAN AKU . YANG KEDUA PHONE , PHONE AKU YANG DIA BAGI BUAD HAL , SO AKU PAKAI LAH PHONE LAMA BALIK , PHONE LAMA AKU PULAK MACAM HARAM . TENSION BETUL . YANG KETIGA PULAK AKU KERJA DAPAT GAJI CHECK (AKU DAH LAH TAKDEA BANK LAGI NAK BAGI CHECK . AKU MENNYAMPAH BETUL) , SEKARANG AKU NAK BUAD ACC BANK MCM MNE , DENGAN DUIT TAKDEA . GRRR . YANG KEEMPAT PULAKK , SEMALAM , AKU JANJI NGAN DIA NAK ONLINE , OKEYY AKU ONLINE , PERGI CC THEN ONLINE . AKU TENGOK DIA KEJAP ON KEJAP OFF . TENSION LAH JUGA . DAHH TUU NAK BALIKK , BARU JEA BAWAK MOTOR , TAYAR BELAKANG BOCOR . AGAK DUA JAM JUGA LAH AKU MENOLAK MOTOR . DENGAN PHONE BETRI TAKDEA , PASTU AKU DAH BETULKAN SEMUA AKU PUN BALIK . DAH SAMPAI RUMAH . AKU TERUS TIDUR , PENADD GILERR . THEN , AKU BANGUN AKU ON PHONE , TENGOK DIA MESSEGE AKU , BANYAK GIILERR . AKU RASA BERSALAH . SYGG MAAFKAN I . BUKAN INI YG I NAKK . BENDA NIE BERLAKU DENGAN CARA TAK SENGAJA . I SYGG , JGN CKP MCM TUU PLEASE . WALAU MCM MNE PUN KITA "ALWAYS SAMA-SAMA" OKEYY . I DAH NEKAD NAK KEKAL DENGAN YOUU , I TAKNAK ORG LAIN . CAUSE YOUU SORANG JEA BOLEH BUAD I HAPPY MCM SEKARANG NIE . HANYA TUHAN YANG TAHU CINTA KITA OKEYY :'(
I LOVE YOUU SO MUCH HELLOKITTY<3
TAKECARE TAUU KAT SANA TU .